شهد القلوب
 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Welcome_042

* عزيزي الزائر *
اهلا و سهلا بك
كم اسعدتنا بهذه الزيارة و شرفتنا
و يزيدنا شرف بتسجيلك معنا و تصبح قلب من قلوب
* شهد القلوب *

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف 41160_1234692989

جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف السندريلا في الأحد 27 يونيو 2010, 4:39 pm

احبائى اعضاء منتدى شهد القلوب

.
النهاردة حتكلم علي موضوع قاسي
شوية وهوة جرح الحبيب شيء صعب قوي انك
تنجرح من الي بتحبه سواء بالكلمة
او تصرف او اي حاجة تجرح مشاعره حتي لو
جرح صغنون الواحد بيشوف في الي
بيحبه ملاك اللي مافيش زية في الدنيا ويوم
لما يتجرح منه بيحس ان الدنيا
كلها اتهدت وان خلاص الحياه حتقف & دة
كلام بجد واحاسيس بجد بيحسها
المجروح بس في الحقيقة هى مش نهاية الكون ولا
حاجة بالعكس علي راي
المثل الضربه الي ماتموتش بتقوي يعني ممكن ناخد من
الجرح دة درس لينا
طبعا انا مش حقول نتخطي مرحلة الالم لان دة صعب شويه بس
ممكن نقصر مدتها
يعني بدال ماتبقي 10 سنين ممكن تبقي 5 بس ههههههههه انا
بهزر بس بجد
لازم نفوق من الجرح دة علشان مايفوتش كتير من عمرنا في

[size=21]هباء ويضيع عمرنا
بادينا وبعدين كمان مش اي حاجة تحصل
تبقي
جرح
يعني بلاش نتلكك لبعض من الاخر علشان الجرح دة كلمة كبيرة ممكن صحيح
تنجم
عن فعل صغير جدا بس اسمة جرح في الاخر وممكن تكون حاجة كبيرة بس مش
جرح
عموما نظرة الحبيبين لأي حاجة تحصل بينهم غير نظرة الناس للحاجة دي
ودة
طبعا شيء معروف جدا.المهم نرجع لموضوع جرح الحبيب وازاي نفوق منه
عموما
بعد الجرح وبعد الالم لازم نعرف كويس ان هوة مايستاهلش الحب دة وان
كويس
انه ظهر لينا علشان مانفضلش ماخدوعين فية اطول فترة ممكنة كمان اكيد
في
حب اكبر مستنينا واكيد في حياة احسن مستنيانا يعني مانعتبرش ان الحب دة
نهايه
العالم لا يمكن الحياه الي حتكون بعده اكيد احسن من اللي كانت قبلة
وبعدين
علشان الانسان يبقي عنده خبرة جيدة اكيد دة مش بالساهل يعني ياما
حيشوف
وياما حيتجرح وياما حيجرح بس ياريت محدش يكون قصدة يجرح حبيبه وطبعا
مش
اي جرح ممكن نسيب اللي بنحبهم علية لان ممكن يكون جرح غير مقصود يعني
لازم
نلتمس
[size=21]الاعزارلغاية ماتثبت وجود النية
بالجرح
ههههههههه اه والله بتكلم بجد علشان مانظلمش نفسنا قبل اي حاجة
.يارب
ماكنش برخم عليكو ويا ريت بجد الي يقرا الموضوع للاخر يسيب رأية او
اي
موضوع يحب اتكلم فية
[/size]





 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف G0YOX
السندريلا
السندريلا
المستشار الفنى
المستشار الفنى

empty empty
empty empty نوايا الحسنة empty empty empty اوفياء المنتدى empty الاسد عدد المساهمات : 2416

نقاط : 18387

تاريخ التسجيل : 25/06/2010

العمر : 29
الموقع الموقع : شهد القلوب

sms منتدى شهد القلوب
mms

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء 13 يوليو 2010, 1:49 am

ها محدش قاااااال حاجه




 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف G0YOX
السندريلا
السندريلا
المستشار الفنى
المستشار الفنى

empty empty
empty empty نوايا الحسنة empty empty empty اوفياء المنتدى empty الاسد عدد المساهمات : 2416

نقاط : 18387

تاريخ التسجيل : 25/06/2010

العمر : 29
الموقع الموقع : شهد القلوب

sms منتدى شهد القلوب
mms

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف اميرة القلوب في الثلاثاء 13 يوليو 2010, 10:59 am

انا اقولك

موضوعك حلو اوى

بس هو الواحد لما بينجرح بيعد فتره فعلا معندوش اى ثقه فحد

ونصايحك مفيده جدا

احيكى بجد عالموضوع الجامد ده
اميرة القلوب
اميرة القلوب
عضو ماسي
عضو ماسي

empty empty انثى

عدد المساهمات : 762

نقاط : 12697

تاريخ التسجيل : 07/07/2010

sms منتدى شهد القلوب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء 13 يوليو 2010, 12:41 pm

تسلمى اميره حبيبتى على مرورك وردك واحيك على رايك




 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف G0YOX
السندريلا
السندريلا
المستشار الفنى
المستشار الفنى

empty empty
empty empty نوايا الحسنة empty empty empty اوفياء المنتدى empty الاسد عدد المساهمات : 2416

نقاط : 18387

تاريخ التسجيل : 25/06/2010

العمر : 29
الموقع الموقع : شهد القلوب

sms منتدى شهد القلوب
mms

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف عبير الروح في الثلاثاء 13 يوليو 2010, 3:35 pm

السندريلا

اولا قبل ان انثر اي كلمة في خصوص هذا الموضوع دعيني احيكي على ذا الطرح المميز و الذي لمس موضوع مهم فعلا و اناملك المبدعه جعلت في اطار اكثر روعه و اهمية..

اسمحلي ان ابدي رايي في هذا الموضوع

اضن النا الانسان الذي يحب بصدق عمروا ميفكر في جرح حبيبوا مهما كانت الاسباب و الدوافع
ويفكر الف مرة قبل ما يتخذ اى قرار
تجاه من يحب لان جرح الحبيب اصعب من اى حاجة تانية
واللى بيحب ايضا بيعرف مشاعر حبيبه
و اضن ان الحب يمنحك قدرة كبيرة لدراسة سيكولوجية حبيبوا..

تقبلي مروري اختي الجميلة


 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف 290d8a32
عبير الروح
عبير الروح
عضو ماسي
عضو ماسي

empty empty empty empty empty
empty empty empty empty empty empty empty empty empty انثى

عدد المساهمات : 29839

نقاط : 109805

تاريخ التسجيل : 09/02/2010

empty empty empty empty

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء 13 يوليو 2010, 3:40 pm

مرورك اسعدنى وطرحك اضافه لموضوعى اهميه ورايك جدير بالاحترام




 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف G0YOX
السندريلا
السندريلا
المستشار الفنى
المستشار الفنى

empty empty
empty empty نوايا الحسنة empty empty empty اوفياء المنتدى empty الاسد عدد المساهمات : 2416

نقاط : 18387

تاريخ التسجيل : 25/06/2010

العمر : 29
الموقع الموقع : شهد القلوب

sms منتدى شهد القلوب
mms

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف نسيم الحب في الأحد 20 فبراير 2011, 9:12 pm

موضوع جميل و حساس لان اصعب جرح جرح الحب
تسلمي يا سندريلا
نسيم الحب
نسيم الحب
عضو ماسي
عضو ماسي

empty empty empty empty empty
empty empty empty empty انثى

عدد المساهمات : 3878

نقاط : 21833

تاريخ التسجيل : 21/06/2010

empty mms

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف Empty رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم ادخل شوووف

مُساهمة من طرف السندريلا في الأربعاء 23 فبراير 2011, 8:10 pm

تسلمى انتى حبيبتى فينك وحشانى




 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم  ادخل شوووف G0YOX
السندريلا
السندريلا
المستشار الفنى
المستشار الفنى

empty empty
empty empty نوايا الحسنة empty empty empty اوفياء المنتدى empty الاسد عدد المساهمات : 2416

نقاط : 18387

تاريخ التسجيل : 25/06/2010

العمر : 29
الموقع الموقع : شهد القلوب

sms منتدى شهد القلوب
mms

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى